 |
Men |
|
| |
 |
naptr |
|
| |
 |
gyerekszj |
|
"Ne add rm ezt a ruht, mert ettl n butatst kapok!"
"Nem akarok inni, nem csuklok, csak csiklandozza a hasamat valami!"
"Tudod anya n kibe vagyok szerelmes? - Kibe? -Tgedbe."
| |
 |
rtkek |
|
Csak egyet krj az lettl: mindenbl eleget!
Annyi napfnyt, hogy ragyogbbnak lsd az letet,
annyi est, hogy rtkeld a napstst,
annyi boldogsgot, hogy virulhasson a lelked,
annyi fjdalmat, hogy rtkeld az let apr rmeit,
annyi nyeresget, hogy elrd a vgyaidat,
annyi vesztesget, hogy rtkeld, amid van s
annyi dvzlst, hogy knnyebb legyen a vgs bcs.
| |
|
|
 |
jtkok itt-ott |
|
Jtk a tkrrel
Ki vagyok n? Milyen vagyok n?
Rszletesebben megvizsglja a kls jegyeit a gyermek, s egy vdett, pedaggus-szl ltal irnytott kzegben hasonltsa ssze magt a trsaival. Mr tudja, hogy hnyadik a magassgi sorban, hogyan nz is ki valjban, s a „jtk” sorn pozitv visszajelzst is kapott, kap mg az is, aki a trsak potencilis ldozata (tlslyos, szemveges stb.), ezltal nbizalma n, s a majdani piszklsok sem rnek olyan mrtkben clba.
| |
|
|
 |
BlogPlusz |
|
| |
 |
gondolatok |
|
A Dalai Lma, mikor arrl krdeztk, hogy mi az, ami a leginkbb meglepi az emberrel kapcsolatban, ezt vlaszolta: „Az ember. Mert felldozza az egszsgt, hogy pnzt keressen. Aztn felldozza a pnzt, hogy visszaszerezze az egszsgt. s mivel olyan izgatott a jvjvel kapcsolatban, hogy elfelejti lvezni a jelent: az eredmny az, hogy nem l sem a jelenben, sem a jvben. gy l, mintha soha nem halna meg, s aztn gy hal meg, hogy soha nem is lt igazn.”
| |
 |
nyelvtrk |
|
Lttam szrs hrcsgt, ppen szrpt szrcsgtt. Ha a hrcsg szrpt szrcsg, rtrnek a hrcsg grcsk.
Potyog ors, kotyog kors, rotyog bors, motyog kutya, ltyg gatya.
Kt pk kt szp kk kpet kr.
Csri csiga csaln cscsn cselleng. Csaln cscst csipegetve leng fent.
| |
 |
Trfons |
|

| |
|
|